Wednesday, October 5, 2011

Tadi dekat sekolah masa Pendidikan Seni Visual kann, cikgu aku ada cerita pasal 2012. Dia kata dia terbaca dekat Facebook ada saintis nih cakap something will happen next year wehh. Kira mcm kiamat something laa.
Pehhh, cuak kott. Mulamula aku tak percaya sgt, tapi bila cikgu tu kata pendapat dia lebih kurang mcm Nabi Muhammad, I'm start to believe it. Cikgu aku kata benda tu perhaps berlaku pertengahan Ramadhan next year which is jatuh pada hari Jumaat wehh. Perhhh, lagi la aku cuak. Erm, lepas aku dengar cerita tu, aku insaf la jugak. Rasa takut semua ada la. Complete. Tapi apaapa pun, semuanya terletak di tanganNya. Kita hanya meramal, Dia yang menentukan. So, aku just nak share je dengan korang, and nak jugak pendapat korang tentang cerita nih.

No comments:

Post a Comment