Friday, September 23, 2011

SELAMATHARIRAYA C:

Belum terlambat lagi rasanya jika ingin mengucapkan Selamat Hari Raya buat semua umat Islam. *perghhhayatskemakott* Hhaha, sebenarnye saya NoorFakhiraBintiAdli nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin buat semua yang mengenali diri ini. Nak habis bulan Syawal dah pun, aku baru nak wish? Ish ish. Sorry la ye. Busy memanjang. Walaupun tak busy tetap mem-busy kan diri. Hhaha. Raya ni kan takde lah best mana. Biasabiasa je. Sambutan yang sederhana. Tahun ni aku beraya dekat rumah baru dekat Siputeh, Batu Gajah, Perak Darul Ridzuan. Lama kot aku stay dekat sana. Seminggu lebih jugak la. Pagi raya macam biasa menziarah sanak saudara yang dah lama tak jumpa. Lepastu pergi kubur Ayah, Atok, Opah, P.Cik Hasan. Okay, tu je kott. Takde benda menarik punn. Balik je KL, weekends minggu pertama tu aku pergi beraya dgn kawankawan sekelas. Best kott. Sweetmemories la jugak. Kitorang pergi beraya jalan kaki tau? Jgn main-main. Hhaha. Pergi Taman Sri Manja jalan kaki jee. Yang tak boleh blah sampai kena kejar anjing! Perghhh, kau hade? Haa. Gile laa. Lawak kott. Huhu. Dua hari berturutturut kena kejar anjing. Yang budak lelaki ni bajetbagusje. Kata tak takut anjing, malas nak samak je. *takadaalasanyangdramatiksikitke* Tolonglahhh. Buat malu kaum wei. Hhaha. Mingguminggu yg berikutnye pun kitorang pergi beraya jugak. Masa kita remaja ni lah kita nak beraya bersamasama kawankawan. Bila dah besar, semua dah ada haluan masingmasing. Mungkin sukar untuk kita dapat peluang macam tu lagi kann? So, kita enjoy! Hhehe. :D ILOVEYOUALLMYFRIENDS

No comments:

Post a Comment