Thursday, July 28, 2011

Dugaan ...

Harini bangun awal giler, pukul 4:50 pagi. Nak sahur. Nasi basi pulok. -.-'' kena la masak baru. Nasib sempat. Dekat sekolah pulak kwn-kwn buat hal. Heeee bebudak ni, tak matured sungguh! Cehh *macam matured sgt :P Menyakat aku je kerjanyee, terpaksa lah terjerit-jerit, terpekik-pekik. Haiyooo, dugaan betul! Zai pulak sibuk berperang mulut dgn si Ain. Masing-masing tak nak kalah, susah laa kann? Heii, org ni kata org ni, org tu kata org ni. Lepas tu, masa B. Inggeris Teacher Farahiza tak masuk, adehal kot, yg budak laki tak berapa nak matured ni pergi main baling-baling pinggan kertas yg utk party tu, sekali tgh ckp-ckp dgn Zai, PAPPP!!! Pinggan tu terkena setepek dekat Zai. Kesian bercampur kelakar. Memang tak boleh tahan gelak laa. Tapi cover la jugak sbb tengok Zai dah lain jee. Marah la kot. Memang marah punn. Sekali dia marah la Amin dgn Fadhli, lepas tu, PEKKKK!! dibalingnya puncher ke lantai. Ada retak sikit puncher tu. Ganas sungguh kawan aku ni. HUHU. Sejak tu, budak semua perli dia. ''Jgn bising, nanti kena baling puncher'', antara perli-an yg aku dengar, tapi Zai ni rilek jee. Musykil aku. Kalau aku la, perhhh, memang kena dorang. Aku tak suka betul kalau kena perli-perli ni. Sebenarnya aku surfing internet ni sebab nak mengalihkan fikiran aku yg asyik memikirkan makanan ni. Haha XD. Lapo leee~ Cepatla Maghrib cepatla Maghrib *dah mengarut dah.

No comments:

Post a Comment